Vill inte påstå det

 Hade ett välkomnande besök under kvällens tidiga timma. Varför klaga? Det är ju inte så att det springer personer här, dagligen.

(Ironi)

 

Lite orakad, flåsandes av trappor,

 

 

  blev jag bemött av ett osannolikt uttal...
 
 (OBS Innan jag raka mig)

 

 Att mikra en Tajpaj vars disk nu funnits sin plats, möjligen, börjar ge mig eller inse ett problem. Jag kanske är en pedantisk, egocentrisk rent av fascistliknande svin… Vill dock alla väl.

”Om de e så ska jag ligga på knä och slicka golvet rent”

Kunde mycket väl vara någe jag petat ner…

 

Livet e gött. Världen e stor. Här sitter jag. Jag & min bror….

 

BTW Bror var på besök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)