Vilket dj*vla gnäll.

Har hjälp på grund av rörelseförhinder med tex handling men vilket gnäll det är varje gång över listan. Det kan väl ändå inte vare mitt fel att kommunen skickar ut folk till fots och jag sitter ju inte o skriver ner saker som jag inte behöver. Listan blir bara längre för varje vecka som går. Är väl relativt logiskt om man tänker efter lite men man skall inte begära för mycket av sådana personer tydligen.

 

Att pamparna lovade att personalen skulle ha tillgång till bil var bara skitsnack. De har utsatt totalt 40 minuter, 1 gång i veckan och med tanke på att det är en tjugo minuters promenad, enkel väg så blir det inte så mycket handling.

 

Har klagat men de har bedömt/godkänt att det skall vara mer än tillräckligt. Sen att få dem att ta med en kasse med pant lr hämta ett paket på ett utlämningsställe istället för att handla är nästintill en omöjlighet.

 

Dagens geni undra varför jag inte kan gå ner till banken o lösa bekymret med bank-id??? Efter ett tveksamt bemötande undra hen varför jag tar en taxi istället??? Att jag måste sitta och förklara det vecka efter vecka är det inte så många som tror på men tyvärr så är det den bistra sanningen.

 

Man tröttnar relativt lätt på detta sätt hur de behandlar personer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)