Varför inte

 Det är trots allt bara en vanlig fredagsmorgon???? Vad kan vara så pass akut att man måste ställa sig och borra med en slaghammare i väggen vid 07:30 på Långfredagen? Seröst. Jag har suttit i min godan ro med en stabil frukost, lyssnat och funderat. Man har nästan lust att knacka på. Inte för att det stör mig så mycket utan av ren nyfikenhet. Kanske en nyanländ som missuppfattat innebörden av Påskbord. Näää. Skämt & sido, kan inte komma på någonting alls.

 

 Jag kan väl inte påstå att jag har vettigare sysslor men mina idéer startar inte tankenötter i mina grannars huvuden. Fick nämligen (äntligen) i sista sekund hem så-jord till min lilla återtagna hobby. Peperonin har börjat att växa sig ur sina krukor och måste snarast omplanteras till fas 3. Sååå….

 

 
 

 

Varför inte   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)