Ren slump

 Jag äger en våg som står och samlar damm i badrummet. Borde använda den mer i sekvens men av någon anledning så hör det inte till min morgonrutin. Stod med borsten i munnen och tanken slog mig om det överhuvudtaget finns batteri i den. Testa & den starta.

FUCK!!!!

 

 Uppe på tresiffrigt igen. Bara strax över men hur svårt ska det vara att ligga still på en vikt? Mitt rekord var 115 och då var jag bara tvungen att kika för byxor m.m. passa inte lika bra. Gick enkelt ner igen till 85 som ett halvår senare var runt 90 vilket jag var nöjd med.

 

 Har pendlat några kilon hit o dit men inget som jag har stört mig på. Men nu. 13 över är lite väl mycket och det konstiga är att jag inte ändrar på någe. Det bara pendlar.

 

 Men det är inget nytt. Menar har gjort det ett flertal gånger tidigare i livet så nu får jag sikta på bli en 1.85 lång köttklump med en vikt runt 90 igen.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)