Ja Ja

Ännu en mycket tidig morgon men denna gång har jag faktiskt en mycket god anledning. Har slaggat nästan två timmar på en fem:is period. Vred mig nära på ur skuffen samtidigt som jag inte kunde sluta tänka på hur kaffebaren såg ut när jag lämnade den senast.

 

Det ena ledde till det andra.

 

Upp strax efter två för att först meka en 7-dj*vla kanna. Sedan rengöra kvarnen m.m

 

 

Vill inte se det som ett sjukligt beteende som vissa tydligen gör. Gillar att ha ordning, rent och organiserat kring mig. Retar o stör mig inte på andra men kan ibland fundera på dess o-organiserade liv de befinner sig i. Frivilligt. (Måste det vara)

 

 

Om man skall mäta en sak tex. Är det då inte bra om tumstocken alltid ligger på samma ställe som den brukar så man slipper leta en halvtimme innan?

 

 

Eller när man står mitt i en lite mer sofistikerad matlagning och vill tillägga en krydda. Kan säga att det är nästan helt omöjligt hemma hos min mor. Samma höjd, lika färg på locken och en av dessa 50+ är Timjan….

 

 Ja de står alla med texten framåt och givetvis i bokstavsordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)