Vad göra Vad göra

 Företaget med fina namnet Smartify var här tidigare i förmiddags (07:06) för att lämna en lapp i brevlådan. De ville bara meddelande att de kommer att gå in i lägenheten nästkommande vecka för montering av el och slutdragning av fiber in i vardagsrumet.

 

 Saken är bara den att det jobbet gjorde de redan innan jul??? Själv har jag kopplat in nya fiberroutern och även meddelat det redan innan jul. Frågan är den om jag skall roa mig (lättroad numera) eller vara en go person och ringa med informationen att dom redan varit här. Har redan ett konstant flöde av olika personer varje vecka så det gör ingen skillnad men den missen kanske biter bättre om jag inte ringer….

 

Mohahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)