Mer mogen?

 Ok man skall ge nyårslöften men att detta ska ske över en natt är inte trovärdigt. Själv skulle jag bli lite mer sofistikerad och mogen. Med andra ord skulle min personlighet passa in i det yttre skal den är bosatt i. Fungerar det? Nja… Försökte lyssna lite på Margarete Wallmanns uppsättning av Tosca. Operan som i ny tappning från Wiens stadsteater, Österrike 2020, var nog ett för stort kliv över en natt.

 

 Avbröt hela försöket och sitter nu med en kopp java o en tallrik fil & flakes. Underhållning? Tomas Ledin såklart.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)