Måste passa på

Uppmärksamma att det är den elfte idag. Inte bra med tanke på att det var den 11:e senast jag lyckades ta mig ut ur hyddan, med nöd o näppe. Sover bättre av någon anledning, nog helt enkelt vant mig med att det springer folk konstant i mitt fd trygga hem. Kanske också att hemtjänsten inte kommer att fungera bättre än vad det gör… Tex nästa vecka är det första gången på 4 månader de skall handla åt mig, om de ens klarar av det…  Vissa använder inte ens diskmedel när d diskar ju och skickar d någon som presenterar sig med frasen ”Jag pratar inte svenska”??? Hur… Hur ska de kunna följa min handlingslista??? Jaja

 

Man får se dom små ljusglimtar man stöter på även om det är betydligt mer komplicerat numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)