Det här måste vara ett skämt?

 Satt inte barnvakt den 28:d utan för ovanlighetens skull lät jag hjälpen sköta sig själva. Urdumt av mig att sänka garden lite. Vad gör de? Laddar diskmaskinen helt fel men det är inte det värsta. Av någon anledning behövdes inte disken sköljas av innan. Ok för att lite matrester kan maskinen spola bort men att ställa in en skål med lite opoppade popcorn o tro att det blir bra??? IDIOTER! När jag upptäckte att disken som de ställt in i skåpen inte var ren började jag att undersöka och upptäckte massa corn i maskinen. Gjorde rent alla filter och torkade ur hela insidan och provstartade. Första delen av programmet ska maskin tömma på eventuellt gammalt vatten. När pumpen starta… lovar den lät nästan värre än min kaffekvarn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)