29 på kontot inte till åldern

Nu under januari månad är det många som har tomt i både kylskåp och plånbok. Jag är definitivt inget undantag. Man får helt enkelt anpassa sig och skapa efter vad köket har att erbjuda. Efter ett djupdyk i både skafferi och frys så blev det något ätbart i alla fall…. 

 

 

 

 

 Fattiga Riddare med florsocker & nymalen kanel. Serverad med ett litet glas färskpressad apelsinjuice och en het kopp Lavazza.

Ibland så stinker livet men man får bita ihop. Efter regn kommer alltid solsken. (Har jag hört)

 

 

Kram, i efterskott, på er alla. Enpet

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)