Tidigt

Så har man varit duktig då. Gav upp efter totalt ca en timmes sömn, så var det bara att gå upp. Klockan 02:07. Skall se det från den ljusa sidan. Har haft gött om tid att gå upp, duscha och meka frukost. Sitter nu och inväntar ett elavbrott, en UPS leverans och ett läkarbesök. Spännande dag lr inte.

 

Ohhh. Va på väg och glömma att det måste komma post idag annars kommer jag inte åt bankerna på mer än en vecka. Otroligt vad man kan göra dötrista, oväsentliga saker till en spännande dag, i mitt eget häkte. Men som sagt är förbered.

 

 

 Fulladdade av el, mat och ett fungerande mobilt 4G så kommer jag nog genomlida dagen utan några bekymmer. Skall väl erkänna åter igen, mina smått obehag av att släppa in min läkare i hemmet men inget val så det är bara svälja, be lite o hoppas på ett kort besök.

 
https://www.cancerfonden.se/stod-oss/ge-en-gava

 

Önskar mig själv lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)