Skulle bara…

Hade lite morgonstubb som jag enkelt tänkte trimma bort men kände att jag hade mer energi än normalt brukar. Fram med sax, trimmer och, ja i princip var enda maskin/hyvel som ligger runtomkring inne på muggen. Total ointressant information men dock relativt ny och överraskade för mig. Hade tydligen tre olika hårfärger. Skit sak samma. Nu är allt borta vilket känns som en befrielse och den bästa lösningen i dagsläget.

 

Kanske inte riktigt min stil/smak, är nog bara så att jag är väldigt ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)