Inväntar läkarsamtal

Inte för att jag är helt ovan vid denna typ av sammankomst men detta som snart skall ske kommer etablera sig i mitt boende. Min fristad om man så vill. Logiskt givetvis eftersom jag inte kan gå, alls, men man är van vid ett visst avstånd till sin läkare.

 

Har inte en susning om hur jag skall agera. WiFi får han givetvis men… Kaffe? Kommer tomtarna springa runt i lägenheten med förstoringsglas lr vill de enbart få en helhetsbild?

 

 

 Kanske är det bara en ren fys/psyk-koll med uppdatering av medlista… Inte en susning. Instinkten och hur mitt undermedvetna fungerar så skriker det STÄDA hela tiden men jag kan ju inte. Liksom när brandvarnaren tjöt så har en stor matta och lite pant som väntar på utflytt ur sitt barndomshem blivit ett gigantiskt problem.

 

Kan givetvis anlita någon men vi pratar tusen-lappar. Har en tajt budget som det är. Menar det är inte gratis att bära grava sömn/balans svårigheter. Kroppens egenproducerade ämne tex, Melatonin, tillsätter jag varje kväll. 600.-/burk utanför högkostnadsskydd. Hemleverans av mat med mera runt 1000.-/månaden.

 

Ska inte gnälla. Jag har i princip genomgått alla tester man kan uppleva utan några avvikelser. Helt frisk kroppsligt. En av läkarna försökte sig på att hitta ett kryphål….

 

Har du provat att äta nyttigare??? Förklara då lugnt för den gråe gamle bocken att jag äter nog över 90% vegetarisk kost. (Vilket personen i fråga måste kunnat sett på provsvaren.)

 

 

 <====OBS Bilden är lånad från webben så det inte blir förvirring OBS====>

 

 

Största problemet är nog 5+ kilo för mycket men….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)