Dålig combo

 Man ska inte blanda mediciner och alkohol. Det vet nog alla. Nu har jag inte några tunga saker, faktum med att det mestadels är bara vitaminer och receptfritt. Men alla regler har undantag och även i detta fall. Som jag höll på i torsdags natt/fredags morse var lite xtremfall. Tror jag lyckades samla ihop ungefär 30 minuter totalt på en tiotimmars period. Har vid behovsmedicin som jag kan ta till vilket jag gjorde. Till max. Uppe åter igen vid 03:30 och inge mer att ta….

 

 Vad gör man i desperata tider? Man tar till allt man kan så jag knäppte ett par öl. Groggy redan innan så blev det inte mycket bättre o planen var ett möte med kommunen tidigt på morgonen. Vilket vi genomförde, dock med ett litet minus. Jag vet att hon var här och vi diskuterade minst en timme men.. Inte en susning om vad. Faktum med att hela dagen blev som i en dimma.

 

 Man kan tro att jag sov bra i natt men nä. Max dryga timmen. ”Mänsklig tortyr” sa en ssk. En läkare på tv jämförde det med att konstant ha 1 promille, bara för att en normal individ skall kunna förstå hur man upplever det.
 
Kan bara hålla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)