Underbart

Ännu en sådan lite smått kuslig morgon. Då allt känns lite för mycket bara. Med andra ord att allt snurrar och balansen motsvarar ungefär en promille. Meeeeen… Nog har jag tagit med mig HP:n ut till en ny kanna java som jag sitter o tjänar in trisslotter på nätet med.

 

 

Lägger inga pengar på spel men kan man få det som ”lön” via webben så varför int. Vinner något? Ja d händer! Då blir det några rader på Lotto. Har ett så pass jämt snitt så jag är med varje vecka utan att lägga ut en spänn.

 

Hmmm. Lider lite av torka när det gäller skrivandet. Om de beror på taskig självbild lr bara mycket händelselös tid överlåter jag till er.

 

Pöss På Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)