Spännande dag

Lr inte. Sitter och trycker ner lite frukost och inväntar dagens första möte med kommunen för att senare bara… ett till med kommunen. Eftermiddagen berikas med ett telefonmöte med Arbetsförmedlingen som åter igen undrar varför jag inte söker jobb & inte lämnar in någon aktivitetsrapport. Jag är ju trots allt friskförklarad av Fk. Okay jag står som arbetssökande på pappret men helt andra ord från min överläkare som har följt mig under senast decenniet. Men men. Bara att göra. Lite mer kul är att det även kommer en matleverans på dagen till ära.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)