Problem!!!!

Har en stav, som jag skulle jättegärna placera på en fuktig plats. Det största, om ende problemet är nog var jag skall placera den... Att känna efter med topparna och långsamt låta ett finger glida igenom denna guds skapelse känns så fel när det finnes så pass många fler att välja på. Den ena skriker av hjälp och en annan verkligen "blommar ut". Känner mig kluven. Jag försöker o söker i min till synes trygga tillvaro utan att ge någe ro. Kanske ni kan hjälpa mig, hur jag ska sprida min gro?

 

Dessa gödselpinna från Blomsterlandet för gröna växter är knepiga...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)