MIN MOR!

Min mor är bara för go. Trotts att hon har svårt att gå så bryr hon sig
såpass mycket och visar en så enorm kärlek, omtanke till mig.
Åkte lite snålskjuts med henne idag (ända sättet för mig att kunna ta mig
någonstans), gick med min fattigmansrullator och krockade nästan
med hennes i affären. Efter en snabb koll i varandras så sa hon
”Jag har köpt en sak till dig” Ett fem-pack spypåsar!
Det är det jag vill kalla kärlek. Kanske skall nämnas att jag leder nog
i att drabbas av vinterkräksjukan. Runt 40 och sedan dess varje år,
i början av December startar något icke så kärt återkommande som
kommer hålla i sig. Tror mitt rekord är när jag bara låg och skaka,
inte behållit mycket H2O på dryga tre veckor och såg mer död än levande
ut i spegeln. Ringde en sjuksköterska den 23:e som knappt trodde
det va sant och ville att jag genast skulle ta mig ner för att läggas in akut
med en infart o vätskeersättning.
Men jag överlevde och har lärt mig hantera situationen. All kärlek till dig kära mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)