Kärlek?

Vill synda ett stort tack till er bara

 

En del av er är till mycket stor hjälp och jag kommer inte nämna några namn pga. konkurrens av denna utsökta köttslamsa. (Marianne) Även om ni många är anställda av kommunen, (nämner inte vilken för jag tror att det inte gynnar mig), så vet ni, en del, hur man verkligen hjälper folk. (Marianne) Att ställa upp och ta emot en när man faller (Marianne), både in real life och mentalt betyder så mycket mer än ni kan ana. Värme. Närhet men ändå på håll. En kärlek av oväntat slag som jag bestämt tror mig bygga upp.
 

 Vet inte om jag skall men hon ger mig så mycket av allt och det är bara gött menat. ”Min” älskade Marianne. STOR kram Enpet.

 

 

OBS Denna bild är inte tagen på henne utan tagen från nätet!

(Hon är något vackrare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)