Detektiv Enpet

Ledtrådarna är lika klara som självklara. När jag handlar så använder jag till 99% självscanner vilket innebär att vara scannas och hamnar direkt i kassen som sedan oberörd tas in i mitt boende. Nu till det lilla mysteriet, ett paket med räkor har lyckats försvunnit. Har kontrollerat kvitto bara för att se att mitt minne inte sviker mig. Sökt igenom både kyl och frys. Scanna har jag gjort men kan inte svåra på att vara i sig hamna i kassen, är nämligen så pass tankspridd. En biverkning av sömnbrist som nästan kan jämföras med alzheimers eller ca 1 promille i blodet. Kommer ihåg att jag träffa en gammal vän innan jag handla men med tanke på att jag inte kommer ett skit vad vi prata om visar att redan innan var jag väldigt vimsig. Har givit upp nu och har jag lagt det i städskåpet lr någe annanstans så måste man upptäcka det efter ett tag i värmen. Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)