Teknik???

Otroligt hue svårt det kan vara med ett nytt tangetbord, (mutta åsså), när man e van med det gamla, mena mer mogna tösen som man är van att pilla på... Inre nöjd nej... Rasslar får mycket, som en ettårings skallra o svärt att jitta i total mörker. Bläääääh. Förslag är välkomna. Allt billigt skit som fungerar ok med änå känns skönt uppskattas. Kan ju nämnas att mina inlägg kommer att indluteraas med lite "Jag e inte fyra, fakrist fyra och ett halft"-inlägg. Nya musen glider fint i alla fall men jag vet inte vad min Lapp rycjer om mig... En player som måste prova allt utan att bli nöjd... Ska öva lite mer på detta innan jag byter igen, menar vemvill trycka på en spach sommer ser ut en svullen bratwurst???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)