Morgonvy

Då har man ytterligen en tidig morgon lyckats ta sig ut till köksfönstrets fantastiska vy över denna vackra november sol. Otroligt hur mycket tid jag spenderar vid köksbordet sedan jag har fått hemtjänst. Från 0,5 timmar till minst 5h, oftast från frukost till lunch. Man skulle kunna tro att det var mindre nu men de flesta klarar sig inte utan att jag skall sitta med som en arbetsledare. Balans lr inte, skiter de i utan även om jag så måste krypa på alla fyra, är medverkan tydligen ett krav för denna verksamhetsfunktion. Nog om det för idag.
 
Har skummat lite Latte Del Barista, alltså mjölk till en stor latte och kommer nog att sitta här så länge batteriet på lappen håller. Har ju trotts allt inget bråttom. Om med en lite tur sådan, en och annan vacker bak att skåda. 
 
Godmorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)