Hemtjänst in my ass

En syrians kille som torkar disken med en blöt disktrasa utan ens använda denna till nya, för han uppenbarligen gröna flaska med ordet yes, inte behövs. En blöt disktrasa som han inte ens kunde vrida ur… Ta sopor innebar tydlig bara soppåsen utan att byta och den bruna… Byta? Nej nej nej. Att . jag inte kan gå och sömnen, inte finnes betyder inget. Hans mamma/flickvän/fru gör väl allt åt han. Kan inte kommunen anställa personer inom hemtjänsten som kan tex saker som att diska, packa i och ur en diskamaskin. sopa ett golv, torka av en spis/bänk m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)