Regler är till för att brytas

Inväntar privat färdtjänst och tänker att jag åtminstone ska komma ut någon gång i denna underbara decembermånad. Maxi till en början för där kan man hitta det nödvändigaste inklusive ett apotek vilket jag skall ratta in till med en av deras fattigmans-rullatorer. Om möjligheten finnes efter en sådan prövning ska jag även bege mig till det andra statliga ”apoteket” för lite juldryck av blandat slag. Önskar mig själv, med lite svag rädsla, ett stort lycka till. Ramlar jag, är väl inte hela världen men om jag måste börja krypa så vette fan….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)