På en skala

 

…på ett till 100 hamnar denna syssla lätt på topp tio när det gäller sysslor som tråkar ut mig mycket snabbt. Meeeen ibland slipper man inte helt enkelt undan.

….tagsfall från övriga alternativ är till sill eller Hasselbackspotatis som står som en del på kvällens varma rätt.

…are sagt blir man tvungen några gånger om året.

 

Nu ligger de och vilar i svalen i iskallt, lättsaltat vatten med en citronklyfta. Annat bekymmer.

…samt problem är att har tydligen inget bröd att smörstekta till toast Skagen.

 

Baka med andra ord, utan jäst, så någon typ av snabb formfranska/bulle på bakpulver. Sen är det bara att meka ihop en citron-majonnäs så är jag nog redo för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)