Löjligt

Okej. Det är väl bra att jag i tre nätter i rad sover i ca 5 timmar vilket måste vara någon form av rekord men löjligt. Att somna runt 23-tiden är helt ok och även att jag vaknar flertal gånger med, bara för att somna om igen ganska snart. Helt ok. Men att vakna vid fyra på morgonen enbart för att kroppen känner sig nöjd/utvilad lr något… Har aldrig varit riktigt min grej. Skall väl inte klaga som har ett snitt på ca 2,5 timmar per natt de senaste tio åren och ”man ska inte peta på en sovande gris”. Vill så gärna putta på insomningen lite så jag vaknar lite mera på humana morgontimmar men tänk om jag skulle sabba det lilla jag lyckats återskapa. Nej man får vara glad åt det lilla kroppen erbjuder helt enkelt. Så…

 

GOD MORGON ALLA  BLOGGARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)