Jag vet, jag vet, jag vet

Brusar jag upp mig eller bara att jag inser att jag personligen kan vända på hela steken. Hur skall man bolla denna möjlighet utan att falla fram och tillbaka? Har en obokad tid som jag kanske bör bemöta men känner förakt... Dan ger mig en remiss dock utan någon pre.... Nåväl. Suger på min tillvaro utan att bli granskad av läkare. Nya mottagningen kommer att gilla mig om jag ser mig själv som egen lr något. Om inte så får de smaka på lite av den enpetliska motgången. Lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)