Blaaahhhhhh

Ibland känns det som om man börjar ruttna inombords. Ni vet säkert om vilken känsla jag dillar med.

När to.m Casper kan få en opersonlighet som jag att få rysningar, hud som kryper och knottrar sig en vanlig vardag. Vad skall man säga? Han kan vara bättre än Barbados Mange, spela och sjunga mer tydligt. Vem vet..

 

Låter min tro om en gemensam sak att växa och då menar jag inte humor eller musik. Mina tankar drunknar i något som varken The Hives eller några som kan skriva en hit om det. Casper kanske kan om hans vardagliga och personliga levendet kan kontakta jorden.

 

Ska jag vara dum nu för det kan inte fungera. Mitt beteende kan inte stärka något som jag försöker att framhäva. Ni som är kloka nog och förstår, eller kommer att förstå efter en viss eftertanke med dessa ord, ge er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)