Rolig dag

Sitter stilla med en kall i handen och funderar på varför en släkting till mig tror sig ha sagt något dumt. Kan man göra det till en person som utrycker sig själv som en åsna och som ofta missuppfattas? Min kära Qsse det e lugnt och även om du tror dig minnas att du lyckats med det så lita på att jag tar det som det kommer. Qsse btw. Va sketakul att äntligen få träffa en av de yngre i Västerås i helgen. Nu skall denna efterlängtade Q-träffen bli av. Det skall jag se till, om ingen annan orkar ta tag i det. Så se upp alla gamla och nya i släkten för här kommer en fulladdad Micke till sommaren.

 

Vänta… Nu tog jag detta i fel ordning. Det var en rolig dag på jobbet för att vissa saker börjat att trilla på plats. Att lära sig nya saker och anta nya utmaningar är en favvo- sak för min del. Nu skall tänderna sättas i ungköttet så blodet sprutar, helt enkelt.

 

Nu hoppar jag mellan massa saker så jag vet inte ens själv vad/ hur jag ska formulera mer


Surhet var det.

 

Fick två sms idag med samma påstående och mer förvånad blev jag när nyllet startades upp. Är det ”Den Misstänksamma Sura Kvinnodagen” idag? Jag kan enbart säga att jag inte har varit hundra %:ig den senaste tiden pga. vad jag skrivit tidigare och att jag lyckats komma igång med en fulltidare. Ledsen för det men jag ska försöka vara lite mer aktiv här.

 

Nä nu har jag inte mer tid till er slashasar… lol Klart jag har. Jag kommer tillbaka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)