ASG

Hittade ett gammalt band till min kära gamla diktafon. Vilka galna idéer och hur kul hade vi inte när vi skåla mellan styckena. Sketakul att höra. Ingen ovanlighet att jag lyssnar tillbaka ett flertal år men detta var ett riktigt gammalt band. Har även rotat fram ett gammalt 4-kanalrs band men där blir det svårare att köra skiten. Har ju inte direkt en hemmaporta från åttitalet liggandes på hyllan. Om någon har ett kassettdeck liggande som kan tänkas vara över finns intresset från min sida. Får bygga om lite bara på tonhuvudet så kommer det fungera finfint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)