Power Meet dag1

Som ni kanske förstår så jobbar jag en hel del på vardagarna och hinner inte med så mycket mer än att duscha, äta och sova i min lya innan det är dags att sticka igen. Tyvärr har nu bloggen drabbats av mitt beteende. Skall bättra mig för er trogna.

 

Power Meet var det ja….

 

Det är ju en relativt stor bilträff men vad skulle den vara om jag inte fanns med i vimlet? Stackars lilla Västerås som fick sluka alla dessa oförbrända soppaångor :)

Självklart var vi tvugna att senare på natten att avnjuta lite öl och varför inte passa på att göra det där Qssen jobbade...

,

Hur jag åker buss!

Säll snubbe BTW. Han ställde upp och fota fast han hade fullt upp med stackars lilla lättklädda E.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)