Mycket på G

Vill inte beskriva mig som desperat. Inte ensam heller. Jag kan inte beskriva det alls… Tror att jag bara vill ha någon som jag bryr mig om och älskar. Att Lilla My fick kicken från den positionen har gjort mig till en galen flörtare. Kan inte kontrollera det. Jag vet inte om jag behöver det heller. Menar att finns det tjejer som inte uppskattar en vänlig person som bara vill väl och smickrar? Har fått lesbiska tösabitar att gilla mig så varför sluta.

 

Bloggen kommer att bo kvar

Skall bege mig till Västerås så fort jag har fått in pengar, köpa bil, kikat in lägenhet osv… Mycket att pyssla med under dess ledighet som poppar upp snart. Ta en tur ner till Göteborg åsså… Skulle vilja hälsa på Ullis me men tror inte hon har tid med mig just nu. Hur som helst, jag kommer att flytta mig och starta om med ett nytt liv. Tröttnat på denna byhåla och varför inte hitta en ny att tröttna på? Det enda som kommer att stanna på sin adress är nog bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)