Kan man älska ställen man hatar?

Jag vet inte men det kanske är bara jag som vände på steken igår. Kul var det. Lilla fyndhörnan och med en förgrund på All In . Najs åsså att få träffa lite tjejfans btw. Hur dom nu kan tycka att jag sjunger så bra… Jo kvällens höjdpunkt var nog när en säljare.. Ehhh säljerska??? En snygg tjej som jobbar som säljare kom fram till mig, mitt i mitt tokspinn och bara tog tag i mig med en mycket kärleksfull kram. Hennes ord var inte så förvånande för det är inga nyheter och jag upplever det varje dag men det är alltid kul att höra hur snygg man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)