O my fucking Guuuuud

Jag har enligt många någon skruv lös men vad/vem kan det skada egentligen? Dem jag älskar visar jag det för med bla umgänge och kärlek. Dessa idioter jag inte vill spendera tid med, gör jag inte det helt enkelt. Det är väl inte svårare än så??? Spendera en liten stund med effektivt spaningsarbete på fb för att se vilka personer jag gillar. Inte för att vara elak men det finns personer jag inte pratar med som jag skulle kunna stryka. MEN… Finns även personer som jag skulle vilja ta kontakten med igen. Svårt. Fick denna tankeställare efter att jag har träffat min präst idag. NEJ. Jag är inte kristen. JA. Jag godtar andras åsikter så länge dessas synpunkter kommer från en respekterad person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)