Testar vad kroppen går för

Hemma igen och ni kan stryka det där med att jag stannade i Jönköping för middag och sömn. Gjorde denna resa genom Sverige från klockan 06:15 till 23:45 antalet mil har jag inte räknat ut än men det kan bli en rolig uppgift för er. Enköping via E20, 162 och färja till Lysekil.

 

Bära möbler. E6:an ner till Göteborg...

där Statoils pumpar inte fungerade för Diesel. Bära och sätta mer möbler. Vid det här laget, ca 14:00 hade jag ätit en macka med en kopp kaffe på hela resan. (Ska inte ljuga om saken tog en dubbel espresso på morgonen... :)) Lite darrig trycker jag i mig macka nr 2 och den sista med halsande klunkar av kaffe. Lunchen sprack... Middagen sprack så ända in i h...  Göteborg till Jönköping via Borås. Jodå.. Säger bara slö bil och höjdskillnad. Det var till och med att lastbilschaffisarna blev sura. Menar, jag blev omkörd av en del på 40:an till Borås. Bolaget däremot var trevliga där och även om jag fick en varm rekommendation av en god vän så inhandlade jag ett Franskt Rosé för ynka 119.- till lilla hon jag skulle träffa. Pumpat mig genom landet ca 60 mil och gladeligen tog en senväg via Jönköping men fick ett otroligt svagt intresse. Jag har lärt mig nu!!!!

Knacka portkod (vilket jag kommer ihåg av någon undermedveten anledning) Fick den på fyllan en gång för ett halvår sedan men otroligt nog så slog jag rätt utan att ens tänka efter. Jag kanske bryr mig för mycket och tille me gillar för mycket... Vem vet. Dumpa flaskan i presentförpackning vid dörren efter inget svar. Hon har fyllt år och det har varit Jul så det är inget fel med att ge en sådan sak menhur många kör jag extra 30 mil bara för att träffa??? Bara som en kvart vilket har hänt. Hemvägen gick rent utsagt åt H (kommer det ordet igen) Jag petade fler mil på lastbilen än vad M Jackson har petat på barn... *suck* Efter en lite längre disskus med en vän och besvikelse som vuxit över mitt huvud tog jag av vid Köping för nära inpå nakenbad i sömnen och snön. Pigga på mig. Ruska upp Fransyskan jag körde efter pausen o pinna hem blöt och lycklig.

Nu till det tragiska. Jag sover inte. Jag kan inte och skyller på kaffet men vet innerst inne vad det beror på.

Har tagit 2 stadiga vilket jag borde somnat på, men istället sitter jag här med er WTF

 

Nu e jag riktigt vimmsig i huvudet och jag kommer säkert att redovisa detta på annat sätt efter en lång natts sömn och mat. Passa på o läs säger jag bara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)