Sorry Explorer-nördar

Jag får be om ursäkt för bloggens groteskt konstiga utseende i Explorer. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte provat den i Explorer utan enbart tagit det för givet att om den fungerar i webbläsare som Opera och Firefox (Vilket jag kör och använder till bland annat bloggen), så ska det väl fungera med Explorer… Men nä!

 

Filat lite & kodat lite men inte nöjd ännu. Nu ser den lite mer normal ut och jag har testat den i de flesta större webbisar. Som om man nu skall kalla mig musikkonstnär och jämföra detta med ett verk, är bara processen halvvägs mot målet, målet som man sällan når.

 

Utveckling är framtidens mönster av tillfredställelsens dötid.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)