Ska inte leta mera (skrivit förr tror jag)

Nu har jag under flera år kört söder- resor, norr- resor och kommer inte underfull med var skon klämmer. Givetvis bryter jag inte på ”gröt-i-halsen-språket” som halva Skåne gör och jag kanske inte e sååå goooo som alla Göteborgare är men kika uppåt då…. 13år= pojkvän 14år= gravid 15år= gift.

 

Ska jag såga dessa 08:or? Det är så enkelt. Första målet efter att morsan har värpt ägget är att flytta ut. En 27:dre hands lägenhet på Drottninggatan vid 34 års ålder är hetare på Sture än en kremerings ugn är. Jag kanske är bekymret. Jag kanske inte smälter in. Måste man vara den falska dansken lr raggarnörden lr bratsen från Stureplan??? Kan jag bara inte få visa min kärlek till den jag gillar allra mest? Visst jag gillar rockabilly, gå ut på Sturecompagniet och min favvo tös Ullis är från götet men det förändrar inte mig…

 

Jag är den jag är…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)