På krigsstigen

Min surhet har tydligen börjat gå ut över en massa oskyldiga personer så nu är det dags att sätta tänderna i en arbetsplats så arbetskamraterna får ta skiten. Saknar mobbing, sextrakasserier och hat. Kom inte och säg att bli jagad på en arbetsplats, lr ska jag skriva vuxendagis, är mer helande än att sitta hos en patetisk person som tror sig kunna allt om en bara för att man berättat att man inte kunde knyta skor innan 12 års ålder.

 

Idag ska jag äta. Snegla in i kylskåpet och jag vet att det finns många olika rätter jag skulle kunna laga men känner inte för spisen. Kantarellpizza med bea och kanske ett glas rött får stå på menyn. Känner mig fortfarande urholkad efter gårdagen. Vaken 24 o sova fyra är inte min grej riktigt… Mat kommer nog stoppa denna trend.

 

Hat o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)