Lång och trevlig helg.

Fredagen var en resa trevligare till en god vän, mat och dryck. Hade även dukat upp med varsina tösabitar och lite musiksport så det blev inte mycket sömn den natten. Höll min blindis vaken tills hon skulle upp och jobba. Hon mådde säkert bra under nattens gång men det måste ha svalnat under dagens arbete. Hemma till 1700 med en lååång dusch, pizzaslice och lite wirre. Klockan 1900 stod man klar igen för en krogrunda i byn. Kul för det var ett tag sedan och efter jag hade druckit några öl så började jag. Det är bra att man byte krogar på en runda. Krog nr 1 = Ragga medan man var hyfsat städad. Krog nr 2 = Fortsatte ragga men inte lika snyggt och städat. Tyvärr på alla tjejer, även dessa två jag försökte lite snyggare med från krog nr 1. Strippa. Krog nr 3 = Sista timmen. Klockan 0220 Taxi med 2 tjejer och en kille. Söndag kväll klockan 1900 kliver jag ut ur trapphuset och stannar upp, insåg att jag har gjort det igen. Hoppat in i en taxi med vilt främmande personer, spenderat natten med en av tjejerna på okänd plats pga av resan var lite luddig. Att stå och titta åt alla håll för att besluta sig vart man skall gå för att ta sig hem, sliten med gårdagens kläder och rufsigt hår, det är inte kul….

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)