hipp hipp

Idag så fyller min bästa polare år och han är nog min enda kompis jag har, om man räknar bort alla andra vänner. Det är klart att jag vill vara med och fira det och gör allt nu för att ta bort dessa basilusker jag har. Åtminstone dessa som går bort utan gynunders…

Jag har ett förflutet med honom, från dunksprit till sex. Ja kanske inte sex med honom men i närheten eller… Runtomkring han kan man säga. Vi njöt av tillvaron, både han och jag under dessa år. År som har glidit förbi. Att få komma till.. Ehh Att få vara närvarande under hans tillställning ikväll kommer vara lätt för vi har en riktig vänskap där vi båda kan fortsätta efter där vi båda har avslutat.

Det enda som förbryllar mig lite är nog varför jag sitter och informerar er om detta… Ni skiter nog fullständigt i det men det känns på något sätt ändå som jag hyllar han lite mer genom dessa ord. Hoppas bara jag har moose kvar till kvällen som komma skall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)