Var ett tag sedan

Kanske ska nämna att jag skall försöka bli stridspitt igen. Jag har klarat alla kvaliteter som behövs via studier o betyg och det enda som återstår är fys och hälsa så jag försöker att springa bort tio års rökande och 15 års drickande nu. Vikten ligger bra och flåset börjar komma. Var ute med min mini Skipper igår (Lilla My) och körde hårdpass. Ont idag men har mer att ge, ska ju springa en mil på under en timma igen. Har gjort 1.3 mil på under en timme när jag var tjugo så dit skall jag igen.

Ska fysa mig till dötts de närmaste månaderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)