Voff! Lr hej kanske man säger

Fick en härlig faktura hem som jag inte kunde koppla med mina små grå först när jag hade sprättat skiten. 1.740.- stod det och kom från en djurklinik. Tog mig igenom informationen o ser att det handlar om en Engelsk springer spaniel vars namn är Ella. Att namn och adress på kuvertet stämde förutom en siffra väckte knappast någon misstanke. Ringde denna klinik under förmiddagen och förklarade att jag har ingen hund och att det personnummer de har på; (bedårande namnet Micke Pettersson) inte stämde. Tyst i luren för några sekunder o sedan kom kommentaren vilket datum jag var där. ???? Snegla på papprena o sa att den tydligen andre Micke, född -87 hade befunnit sig där tidigare i veckan. ( nämner inga datum av olika anledningar) Kommentar nummer 2: Men du var ju där med din mamma. FFS Jag har ingen hund. Efter att kommenterat detta för tredje gången ger dem upp och tar mitt nummer. Ok. Fine by me. Här skulle man vara snäll o ge lite feedback om en faktura som gått fel. Fem minuter senare ringer de upp och dumförklara mig o sa att denna faktura var till mina föräldrar????? Mina föräldrar??? Ok! Min farsa har båda fötterna i graven sedan -03 och min morsa bor inte hos mig. Skulle hon ha en hund sedan -02 skulle jag väl veta det även om jag var född -87 (vilket jag inte är men nästan). Lacka ur o fick ur ett litet förlåt

 

Behandlar 23-åriga personer som barn kan vara riktigt korkat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)