Va e d för fel på er????

Pillar navelludd o irriterar mig på allt. Att amerikaner står lågt på listan kan man lätt påstå efter mitt lilla inlägg på fb:

 

"Vad e de för fel på Amerikaner??? Allt är inte "helt otroligt", "gud värt att tacka"... Ser man på cops så kör förbrytaren i "helt otroliga" 90mph på en landsväg för bara 80. OMG!!!!!!!!! Ger mig fan på om man ger en amerikan en rabattkupong för 1 dollar, helt gratis, skulle personen hoppa o skrika för att sekunder senare brista ut i gråt"

 

Att jag e sur över att jag inte ens kan vara utan... Jag e sur OK! Vet att man kan göra ett program med "Top Ten" Hur långt kan man kasta en skogskvist! Det enda de behöver är lite fejkgarv efter varje kast och en urusel kommentator.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)