Porten stänger snart

Sitter ensam och tomglor på min röda golf som jag en gång för länge sedan renoverade (och nej jag har inte en bil i vardagsrummet). Finner inget annat att se på när My inte befinner sig i närheten. Försöker så enda in i H. att förstå henne men hon ger mig inget att gå på. *suck* Det enda jag fattar är att det kommer sluta som det började, att jag inte har en aning om varför lr hur! Kanske ta en vin-stund tillsammans med en normal pc-avstängning, låta fläktarna varva ner samtidigt med mig, med min kanske inte helt bekymmersfria och ej så välkomnande sömn. Var är den rätta personen när man behöver dem?

 

Efter att gammeltanterna hade ryckt tillräckligt mycket i mig och påmint om att jag inte hade sockret vid min sida insåg jag att nya tag behövdes. Okänd tjej! Frågan var enkel tydligen. Eftersom att svaret var identiskt med vad My svarat tidigare i veckan var jag bara tvungen att komma med en följdfråga. Fick exakt samma gensvar. Nada! Började tvivla på mig själv för stunden men jag? Inte jag int.

 


Kommentarer
Postat av: Enpet

Ute hos dig Virre btw

2010-09-11 @ 21:49:55
URL: http://enpet.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tyckte jag kände igen mig ;)

2010-09-21 @ 13:09:06
URL: http://hem.bredband.net/vonkanplonkan
Postat av: Enpet

Kussen bor nu där mera, ;)

2010-09-21 @ 22:12:42
URL: http://enpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)