Läste min "profil"

 

JAG GILLAR

Att stå framför pensionärer i kassakön. Att kunna dra ut på allt så mycket som möjligt. Fibbla med småmynt som jag aldrig skulle använda som valuta annars. Ta ETT steg efter betalning för att sen stanna upp. Kika på mobilen medan alla bakom får vänta. ”Kan ju ha fått ett sms”
Efter att packat alla två varor jag köpt för 23 o femti i lösmynt i gratisfryspåsen så måste man ju ta o stanna precis i dörröppningen. Jag har ju inga sommarvantar jag måste dra på mig just där men varför inte bromsa upp all framkomlighet enbart för att gräva i fickorna efter bilnycklarna. Sådant här beteende gillar jag.

 

JAG OGILLAR

Ungefär samma sak som jag gillar fast med ombytta roller. Jag bakom med andra ord.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)