Jag har avvecklat min blogg

Kärleken som fanns har synnerligen sakta men säkert tynat bort, finner inte orden för att skapa nya trådar. Vill inte se henne försvinna men när valen är få så kan man inte kompromissa utan enbart välja. Ser henne som en självklar sak i min vardag och utan henne skulle jag nog sakta men säkert bli ett minne. Var skulle jag vara? Hur skulle det se ut? Kan jag leva utan? Frågorna är många och kommer nog att bli fler. Ofrivilligt har jag bemött halveringen av denna entusiast som jag under dessa tidigare månader har skådat. Kanske skapar problem men...
Kom tillbaka
(Handlar om Lilla My om det var någon som inte snappa det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)