Läs inte

En släkting läser min blogg. Är glad över det men det känns fel att denna person skall lära känna mig genom ord som jag printar här. Fick hennes meddelande och håller med till hundra procent. Är du här o läser detta så sluta nu ;) Jag svarar och med god marginal

 

Hoppar mellan ämnen

Älskar bananer men fruktsallad kan vara lika god. Ord som en klok man sa en gång i tiden.

 

Ett socker skrev "du anar inte vad du kan". Nu när jag kommer med Bulle-skit kommer jag säkert att få höra av detta men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)