Robin o Norge

Har gjort ett lagbrott. Eftersom jag anser att det är fel att tvinga saker på personer så betalar jag inte tv-licensens. Kikar inte på svt heller vilket vore fel då men var tvungen att spana in Robins och den där norska djävel nu i helgen. Alla har ju pratat om dem den senaste tiden så vad ska man göra. Visst spanar jag på Melodifestivalen men passar in det hos andra som är dumma nog att pröjsa så där har jag inte gjort fel. Kanske inte skall skriva att folk är dumma som betalar men jag har mina principer. Minns när det ringde från radiotjänst (lr vad nu de heter) till mitt jobb, svarade som vanligt, Expert Rundradio Micke. Tyst i luren i några sekunder från deras sida sedan var de totalt överkörda. "ler" Numera ger jag bara fan i att svara när de ringer. Inte svårt att lista ut vem det kan vara när det ringer, menar hur många känner jag i Kiruna eller någon med riktnummer som börjar på ens 9. Nada

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)