Öppen bok??

Var nyss iväg för att inhandla nikotin av dess alla olika slag och ägaren till butik frågade rakt upp o ner "Vad har hänt med dig?" Visst jag har rasat tio pannor på mycket kort tid men jag tror inte att det var det han menade. (Rocken döljer mycket.) Hej är den längsta konversationen vi har haft hittills och att han frågade det nu skrämmer mig lite samtidigt som jag funderar om jag ens behöver skriva i bloggen. Kanske räcker med att jag sätter mig på torget så folk som går förbi mig kan se hur jag känner och mår. Utan att ens prata

 

Läskigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)