Napp på bilen

Efter tre månaders annonsering har jag äntligen hittat någon som kanske skall få ta över Ådin. Han lät som en snäll person och att hans flickvän skulle bruka henne som en personmedlem. OK jag överdriver en del men att hitta rätta köparen betyder mycket. Hon måste få ett fint och ansvarstagande hem att komma till. Tror dock inte att han förstod riktigt att bilen inte säljs om jag känner misstanke om vanvård. Dem som brukar dyka upp efter telefonintervjun, brukar vilja diskutera pengar vilket jag känner är helt fel. Det handlar inte om det! Kärlek mina vänner. Kärlek!

 

Får se hur det går i morgon bitti.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Micke

…är ett namn som betyder gudomlighet, kärlek och närhet. Grekiska gudar följde alltid den store Mickes lagar till hundra och vilket kunde bestraffa sig vid avvikelser. Latin: MickesVerklusGalus har givet mig förkortningen och betyget MVG vilket jag är stolt över. (All denna information är tagen från en säker källa men sprid inte den för jag kan ha "bräddat" det lite)